Skip to main content
Call button
Phone
Mesaj

Lăsați un număr de telefon și noi vom reveni

Termeni și Condiții

Pentru a efectua o comnadă online, este necesar de a urma câțiva pași

I. Adăugarea produselor în coș
II. Autentificare / Creare cont
III. Alegerea modalității de plată
IV. Finalizare comandă

I. Plasarea produselor în coș
- Alegeți produsul dorit, adaugă-l în coșul de cumpărături, prin accesarea butonului "ADAUGĂ ÎN COȘ".
- Complectați corect formularul cu datele personale pentru a expedia comanda. Datele cu caracter personal vor fi păstrate în baza de date a colibri.md și vor purta un caracter strict confidențial. 
- Operatorul examinează comanda în termen de o zi lucrătoare.
- În urma discuției cu operatorul veți alege modalitatea de achitare.

II. Autentificare / Creare cont
Completați formularul corect, creați un cont pe pagina Colibri.md, introduceți login-ul și parola.

III. Modalitatea de plată

VictoriaBank

  1. În cazul în care veți alegeți metoda de achitare prin intermediul VictoariaBank, Dvs o să fiți redirecționat pe pagina băncii.
  2. După efectuarea cu succes a plăţii, pe ecranul Dvs. va apărea mesajul «Tranzacţia a fost aprobată», afişând detalii despre plata efectuată și confirmarea achitării.
  3. Dacă achitarea a eşuat din diverse motive, vă va apărea mesajul "Tranzacţia a fost refuzată", banii din contul Dvs. nu vor fi sustrași.
  4. Dacă clientul achită produsul cu cardul VictoriaBank și, ulterior, din diverse motive refuză comanda, este obligat să anunțe operatorul cu 7 zile înaintea de a prelua comanda. 
  5. Este necesar să se apropie la una din punctele de primire a comenzilor, unde i se vor returna banii. 
  6. Toate comenzile efectuate online, a căror achitare depășește termenul de 3 zile, vor fi anulate în a 4-a zi. 

Terminalul Qiwi

  1. După efectuarea comenzii pe site-ul Colibri.md și după discuția cu operatorul, veți afla numărul comenzii. La terminalul Qiwi, alegeți serviciul pe care doriți să-l achitați;
  2. Introduceți numărul comenzii solicitat pe interfața terminalului;
  3. În caz de necesitate, introduceți informația suplimentară necesară, indicată pe ecran;
  4. Verificați corectitudinea datelor introduse;
  5. Luați cunoștință cu informația privind existența sau lipsa comisionului, indicată pe ecran;
  6. Introduceți suma necesară în terminal şi confirmați plata prin tastarea butonului „Achitați”;
  7. Chitanța eliberată de terminal confirmă efectuarea plății. PĂSTRAŢI BONUL DE PLATĂ!
  8. Dacă clientul, din diverse motive refuză comanda, este obligat să anunțe operatorul cu 7 zile înainte de a prelua comanda. Este necesar să se apropie la una din punctele de primire a comenzilor, unde i se vor returna banii.

Cash

Achitarea Cash se poate efectua la punctele de primire a comenzilor. În cazul în care Cilentul refuză comanda, el este obligat să anunțe operatorul cu 7 zile înainte de a prelua comanda. Este necesar să se apropie la una din punctele de primire a comenzilor, unde i se vor returna banii (total sau integral).
ATENȚIE: Atunci cînd ridicați comanda, se lasă un gaj, în mărimea costului tavei de fier, pe care se plasează tortul Dvs.

IV. Finalizare comandă
Operatorul verifică toate datele achitării, confirmă comanda dată și o transmite spre realizare. Așteptați comanda.

Compania Colibri răspunde pentru prejudiciul cauzat de produsul necorespunzător, pe toată durata a termenului de valabilitate stabilit, cu condiţia respectării de către consumator a regulilor de transportare, depozitare și păstrare.

Dacă Cumpărătorul, la momentul ridicării comenzii a observat careva necorespunderi, este în drept să informeze operatorul. Operatorul, la rândul său, este obligat să reacționeze și să propună modalități de soluționare a divergenților.