Skip to main content

Termeni și Condiții

FPC “Ungar” SRL, str. Trandafirilor, 43, MD-2038, mun. Chisinau, Republica Moldova. 

Pentru a efectua o comandă online, este necesar de a urma câțiva pași

I. Adăugarea produselor în coș
II. Alegerea modalității de plată
III. Finalizare comandă

I. Plasarea produselor în coș

- Alegeți produsul dorit, adăugați-l în coșul de cumpărături, prin accesarea butonului "ADAUGĂ ÎN COȘ".
- Complectați corect formularul cu datele personale (numele, prenumele, țara, orașul, adresa poștală, e-mail, telefon) pentru a expedia comanda. Datele cu caracter personal vor fi păstrate în baza de date a colibri.md și vor purta un caracter strict confidențial. 
- Dacă sunteți client sau potențial client al companiei Ungar SRL, noi vom prelucra datele Dvs. cu caracter personal (nume şi prenume, telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare), precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct în contextul plasării unei comenzi prin colibri.md sau în orice alt mod care rezultă din utilizarea colibri.md.
- Odată ce ați completat formularul, toate datele Dvs. se stochează și se păstrează pe serverul companiei (în baza de date). Datele cu caracter confidential nu se prestează nimănui. Compania “Ungar” SRL nu folosește cookies. 
- Operatorul examinează comanda în termen de o zi lucrătoare.
- În urma discuției cu operatorul veți alege modalitatea de achitare. Magazinul online lucrează luni-sâmbătă, de la 09:00 – 18:00.

II. Modalitatea de plată

Prin intermediul cardului bancar VISA/MasterCard

  1. În cazul în care veți alegeți metoda de achitare prin intermediul cardului bancar VISA/MasterCard, Dvs o să fiți redirecționat pe pagina băncii.
  2. Pe pagina băncii vi se va cere confirmarea tranzacției (acordul) pentru efectuarea operațiunii. După efectuarea cu succes a plăţii, pe ecranul Dvs. va apărea mesajul «Tranzacţia a fost aprobată», afişând detalii despre plata efectuată și confirmarea achitării.
  3. Dacă achitarea a eşuat din diverse motive, vă va apărea mesajul "Tranzacţia a fost refuzată", banii din contul Dvs. nu vor fi sustrași.
  4. Dacă clientul achită produsul cu cardul bancar VISA/Mastercard și, ulterior, din diverse motive refuză comanda, este obligat să anunțe operatorul cu 7 zile înaintea de a prelua comanda (pe telefon  + (373) 068 849 997 ). În acest caz administratorul site-ului va fi informat despre anularea tranzacției, și va returna banii pe cardul Dvs. bancar VISA/Mastercard până la timp de 7 zile lucrătoare. 
  5. Toate comenzile efectuate online, a căror achitare depășește termenul de 3 zile, vor fi anulate în a 4-a zi. 

Terminalul Qiwi

  1. După efectuarea comenzii pe site-ul Colibri.md și după discuția cu operatorul, veți afla numărul comenzii. La terminalul Qiwi, alegeți serviciul pe care doriți să-l achitați;
  2. Introduceți numărul comenzii solicitat pe interfața terminalului;
  3. În caz de necesitate, introduceți informația suplimentară necesară, indicată pe ecran;
  4. Verificați corectitudinea datelor introduse;
  5. Luați cunoștință cu informația privind existența sau lipsa comisionului, indicată pe ecran;
  6. Introduceți suma necesară în terminal şi confirmați plata prin tastarea butonului „Achitați”;
  7. Chitanța eliberată de terminal confirmă efectuarea plății. PĂSTRAŢI BONUL DE PLATĂ!
  8. Dacă clientul, din diverse motive refuză comanda, este obligat să anunțe operatorul cu 7 zile înainte de a prelua comanda. Este necesar să se apropie la una din punctele de primire a comenzilor, unde i se vor returna banii. 

Achitarea numerar

Achitarea numerar se poate efectua la punctele de primire a comenzilor. În cazul în care Cilentul refuză comanda, el este obligat să anunțe operatorul cu 7 zile înainte de a prelua comanda. Este necesar să se apropie la una din punctele de primire a comenzilor, unde i se vor returna banii.
ATENȚIE: Atunci cînd ridicați comanda, se lasă un gaj, în mărimea costului tavei de fier, pe care se plasează torta Dvs.

III. Finalizare comandă

Operatorul verifică toate datele achitării, confirmă comanda dată și o transmite spre realizare. Așteptați comanda.

Compania Colibri răspunde pentru prejudiciul cauzat de produsul necorespunzător, pe toată durata a termenului de valabilitate stabilit, cu condiţia respectării de către consumator a regulilor de transportare, depozitare și păstrare.
Dacă Cumpărătorul, la momentul ridicării comenzii a observat careva necorespunderi, este în drept să informeze operatorul. Operatorul, la rândul său, este obligat să reacționeze și să propună modalități de soluționare a divergenților.